Disney!

Kalas!
Jag gillar kalas!
Kalas är en fin sak!
Det borde vankas fler kalas!
Bjud mig på kalas nu är du jätterar!

Annars har det varit väldigt mycket att göra på jobbet idag. Visst är det underligt, hur ens egen arbetsmobil börjar ringa våldsamt mycket så fort man sitter med en annans(i det här fallet expeditionens) arbetsmobil?? Riktigt kul är det, att ha fullt upp, samtidigt som jag kanske inte skulle tycka det var lika kul på fredag om det fortsätter i samma takt hela veckan. Risken är nog inte störst dock. Men jag har saknat expeditionsarbetet, har inte suttit där på jättelänge, så det är kul. Dessutom var Susie sjuk idag och Ralphie hade flexledigt, så manfallet var stort procentuellt sett på vår lilla enhet.

Mmm, ibland är jag bevärdigad Er tillgivenhet:
    
Första bilden är givetvis tråkiga arbetsgrajjer. De andra dock, mm, den sprakande hemmaklädseln som ni kommit att uppskatta. Jag älskar min Långben-tshirt som jag inhandlade för länge sedan i en fin affär, som jag inte kommer ihåg vilken det var. Men visst är den fabulös?

Våren är kommen, för övrigt:
 
Är det inte tilltalande för ögat, så säg?

JAG GILLAR DET!!!

/Ulrika.
Lillebror Mackan skickade den här länken till mig tidigare. Kan det vara något för oss tro? Haha..


Kommentarer
Postat av: Johanna Aurora

Hahaha, fan vilken skön länk till Harry Potter kursen. Kanske skulle vara någon att tänka på efter socionomexamen...

2008-03-12 @ 15:54:00
URL: http://johannaaurora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0