Dagsens underverk (hittills)

Sådärja. Klockan har inte ens slagit åtta och jag har hunnit med en hel del grejer på jobbet. Verkligen knasigt att INTE vara här innan 07.30, det hinns ju med grymt mycket saker på morgonen.

Jag såg Rambo igår, den var ganska tuff!

Att solen skiner när man promenerar till jobbet, så att man måste dölja ögonen med skyddande glas - det är en bra start på dagen!!!!!=)=)=)=)
Ikväll blir'e nog fika med min kamrat Johan. En kaffe té! Fiiint.
Tokigt!



Härååååååå.
/Miss Wool

Kommentarer
Postat av: Markus!

Eftersom du aldrig är online på MSN får jag skriva här.
1. Lyssnade på Destiny's Child "Say my name" igår, påminde mig som fan om något tillfälle Skoghall. Får du någon liknande flashback när du hör den?

2. Bosniens bidrag i Eurovision som du ville se och som vi ALLA måste rösta på: http://www.youtube.com/watch?v=EJekvU3lLhI :D

2008-03-18 @ 19:03:20
Postat av: Ulrika

Haha, mackan, ja! Mia hade köpt singeln till mig, jag satte på den högt som fan så dansade vi i vardagsrummet med balkongdörren öppen!:D

2008-03-18 @ 20:36:03
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0