Clubben!

Jodå, torsdag igen. Det innebär att ni hittar mig dansgolvstudsandes på gamla Harrys, numera Gotebar, på Club Akut! Vi ska först äta en bit mat, och sedan dansa av oss det. Lina, Johanna, Carl-Johan, Jenny och en tjej jag inte minns namnet på som jag blott träffat en gång får lov att agera utbölingar denna gång. Jag, Johan och Anders styr myndighetspersonifieringen. Nåväl. Kul blir det alldeles säkert.

Såhär ser jag ut ikväll:
   
Jag finner en tendens i min kropp att känna mig lite 80-tal när jag går ut... kan det bero på att jag är född på 80-talet, eller att jag stylar mina kläder i en sådan mix att helhetsintrycket blir såpass retro? Sandra, moderåd tack!

(Jag ska dansa lite för Sara ikväll. Hon gillade att hoppa & studsa. Igår kväll kirrade jag soundtracket till "Amelie från Montmartre"...Sara var fullkomligt förtjust i både filmen och musiken till.)

Dansaaaaaaa!
/Er Dansiga Donna i Discosvängen

Kommentarer
Postat av: Papiraol

http://www.youtube.com/watch?v=MECSABi-QGI&feature=related

Bäst just nu....

2008-03-27 @ 19:53:37
Postat av: mia syrran

fukkin' pooseer yo yo ye yoyo ye.
Finns det någon på din myndighet som möjligtvis heter Von platen i efternamn? en liten magnus kanske?

2008-03-29 @ 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0