Celebrity skin

Oj, schysst låt av Hole får agera rubrik tonight. Dagen har varit bra, men inte alls gått så mycket i studiernas tecken som jag hade önskat. Men man kan inte vara fullkomlig, eller hur?;) Efter att jag filat på nästa "Stripez"-publikation sms:ade min vän Johan och ville ta en fika och shoppa lite. Eftersom jag inte befann mig i närheten av mitt esse just då, hakade jag givetvis (dessutom älskar jag ju spontanitet) på. NK blev fikadestinationen, och innan dess hann vi handla några ribbade linnen åt herrn i fråga, och dessutom stöta på hans söta ex utanför SOLO. Jag åkte sedan hem för att handla lite matvaror och ingredienser, då en kaka skulle bakas under eftermiddagen. Detta är ungefär vad som hänt under dagen. Ja, en snabb, alltid lika trevlig, visit under kvällningen av det notoriska Mansdjuret också, icke att förglömma. Nu upptäckte jag att det är "So you think you can dance", det är alltid underhållning. Det blir!

Imorgon börjar arbetsveckan, en dag försent skulle man kunna säga. Känns bra som fan! Vad som väntas i veckan är väl inte så mycket mer än en liten visit på Club Akut på torsdag, träffa gänget, käka en bit mat och ha det gott...

Vi hörs i veckan mina små kycklingar;)
Hahahaha.../ Ulrika



"Yeeeh, that's right". "Business, yeeh, that's right, c'mon". "I don't want a war, yeeh, that's right".
Haha, the Hungarian rapper, haha. Han är seriöst brutal.
=D

Kommentarer
Postat av: Bitch 2 (Grållan är bitch 1)

Ullis,vilken fin låt! den sa mer än tusen ord,jag satt för mej själv å sjöng med.Jag undrar om Bush gör det oxå i smyg?..

2008-03-25 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0