Born to be ALIVE!...

...Med Patrick Hernandez är en härlig dänga vill jag lova! Visst svänger det magistern?
Jag har inte kunnat blogga under den tidiga kvällen. JÄTTEBRA har det varit för mitt kreativa sinne. Tjoho, ibland vill de obefintliga Gudarna hjälpa en flicka på traven.

Jag måste självklart visa dagens deliciösa tvättstajl! Denna kväll i två skilda bilduppsättningar. Varsågoda:
   
Då jag inte kan ha mina baggy-dancing-softing-LOVING-pants på mig vareviga gång jag tvättar, tänkte jag visa prov på lite variation(+ det faktum att jag var hemma några minuter efter att min tvättid börjat, så jag hann bara slänga av mig koftan, inte byta om på något avancerat sätt). Jaja. Ni får nöja Er med denna bildkavalkad. Nu ska jag diska, och sedan bnka mig framför TV:n och Sverige-Brasilien matchen. Får vi se lite samba-fotboll månne?

Vi blir ett BRUTALT gäng som kommer käka middag på Club Akut imorgon kl. 19. Kul som fan! Jag är fixar'n numero uno:) Nöjd. Stolt. Glad. Lycklig. DANSIG!

Ps. Imorgon hade det varit Saras♥ födelsedag. Om hon hade valt att inte ta sitt liv. Imorgon tänker jag på min kära vän! Sänd några tankar till hennes familj är Ni rara. De kan behöva allt stöd de erbjuds. Kärlek!

God afton mina Följeslagare!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0