22

Ett år äldre...ett år klokare? I alla fall ett år längre in i livet! Dagen har varit prima! Tackvare fantastiska vänner och familj, samt en toppenfin P :D Tack alla underbaringar!

Snart ska jag iväg och käka lite gott, men innan dess måste det slipas på en rapport samt packas inför morgondagen. Ska iväg till Skåne och härliga Österlen med P för att hälsa på hans mamma och hennes man.
Ska blir riktigt skoj att träffa dem igen och göööttt att komma ifrån Borås i några dagar.

På tal om packning... Jag har alltid haft den fina förmågan att packa med mig halva mitt rum om jag ska iväg över en helg. Måste vara nån slags inbyggd trygghetskänsla? Vågar ju inte lämna kvar något hemma som jag mot all förmodan kan tänkas behöva? Är nog därför min väska alltid väger bly! Ska i alla fall göra ett rejält försök den här gången om minska ner vikten på packningen. Man behöver ju faktiskt inte ta med sig sju par skor....eller?

Dagens blommiga....

     

Kommentarer
Postat av: Markus S

Hej Sandra. På tal om ingenting - har du börjat tänka på pensionsparande? Kontakta mig om du vill ha tips på bra fonder.

PS. http://tinyurl.com/36rdy5

Mvh Markus

2008-03-05 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0