You beat me down

Ser ut som fröken Selander har tagit över bloggen helt och hållet ju! Flitig med bilder och allt. Jag får ju inte vara sämre i så fall. Kan ju inte låta henne ta över helt.
Det är bara det att orken inte alltid finns för ett litet inlägg. Dåligt från min sida faktiskt.



Idag har jag haft en enligt mig välförtjänt ledig dag! Har slipat till hårtopparna lite inför midsommar och hälsat på min mormor. Nu ska det tvättas och lagas mat. Sen blir det fotboll för hela slanten. Tummar och tår ska hållas tills det krampar. Sverigetröjan ska bäras stolt och hejaramsor hagla..min stackars karl kommer få lida hehe.

Skoj idag när jag berättade för mormor att vi ska flytta. Blev erbjuden allt möjligt "nödvändigt", som små virkade dukar, hennes gamla bordstabletter, nån gammal tvbänk,  hennes systers gamla lampor och ett pannkaksjärn...yeees..
Jag vill ju såå gärna ha ett hem som liknar en 80-årig söt tants haha..
Hon är allt rar men tog inte ett nej som svar, så ja, det är så jag kommer leva. I alla fall när hon kommer på besök ;)
Kan inte fatta att det där med dukar ska vara så himla viktig för äldre? Jag förstår det inte riktigt, ju fler desto lyckligare?

/S

Kommentarer
Postat av: Ulrika

JÄVLAR va snyggt sandris! Vart köpt?;)

2008-06-18 @ 23:42:12
URL: http://two2tango.blogg.se/
Postat av: Söffipröpp

Haha, ska du få Febes lampor?! :D Retro! Glad midsommar!!!

2008-06-19 @ 09:20:22
Postat av: Sandra

Haha..jaa, kommer få en väldigt retro lya ;) Kan säkert öppna upp en loppis där sen.

Ha en fin midsommar du med!

2008-06-19 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0