wow!

Fredag! Äntligen! Wihoooo.

Sandra har alltså gått och blivit med lägenhet. Vad som känns så himla svårt för mig att förstå är att min bästa väninna ska gå och bli sambo. Fattar ni, S A M B O ! Det är ju hur stort som helst..tycker jag. Kan inte annat än att supermegagratulera rara, fina Sandra och hennes karl Filip! Häftigt!

Som sagt, veckan lider mot sitt slut, och imorgon vankas det fotboll. Ni som känner mig vet att jag alltid varit överoptimistisk i sportsammanhang, och tror givetvis på en seger för Sverige även denna match. Jag tror att vi vinner med 10-0 mot Spanien (mitt något lite mer försiktiga, men ändå optimistiska bet, blir 3-1 till Sverige!)!

Så. Jag lever. Du som läser också, givetvis. Höhö.
No more vettiga things to förtälja.

Tudiluuuu!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0