Wooow!

Hehe. Jag är grym. Äntligen har jag tagit tag i mig själv - och köpt nytt minneskort till min digitalkamera (till mångas STORA förtret. Jag är ju inte rar med kameran. Vilket de nya rävarna fick erfara under pasp-veckan..höhö.)! Klickade hem det från NetonNet i fredags, och fick det i brevlådan idag. Ahhh, hon drar en lättnadens suck.
Nu kan jag fotografera som ALDRIG förr!

Lina är i Tyskland idag, hon konsumerar nog en del. Skulle jag tro. Johanna är påväg hit i skrivande stund, hon ska hämta lite grejer hon lämnade här i fredags innan utgången. Ska försöka få med henne till ett café för en kopp kaffe. Jag vet inte hur jag annars skall spendera min afton? Just nu är den tom. MEN, jag ska någon dag ta mig i kragen och besöka ett bibliotek. Jag behöver låna böcker!

Det var ungefär så intressant det blev här.

Have a good one!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0