Wieeeho

Just för det allmäna välbefinnandets skull.
Jag har städat. Och diskat! HAH! Det trodde Ni inte va?
Och i sedvanlig ordning, likt min gamla blogg,  kommer städoutfitttten upp.
Den jag trivs i så väldigt - linne & baggy pants!



Det är det som är det tråkiga med denna lägenhet. Den är så ljus, att man ser allt damm;) Haha, mamma skriker nog Hallelujah i datorstolen i detta nu...
Vi ska inte ens prata om disken... jag fick skäll på midsommar för att jag var så dålig på att diska, Men hey, jag anmälde mig som frivillig iaf, borde inte det räknas?!:) Haha... Efter det höll jag mig till att baka tårtor och dylikt..

Ok, hear ya later alligator. After a while crocodile. Und so weiter...

Jag är sådär jobbigt Ulrika-glad just nu. Sådär uppfylld av endorfiner som jag blir ibland, wieeee!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0