The Outfield

- Your love. Oh yeaaah!

Nu är jag trött och ska sova. Du, läsare, är nog också trött nu. Iaf i skrivande stund. Eller du kanske till och med sover? Nåväl...

Ikväll har jag varit på Sahlgrenska. Och sedan spenderat resten av kvällen i Linas soffa tillsammans med just Lina & Johanna. Jag hann baka en chokladkaka, sjunga singstar OCH kolla på fotboll. Sedermera har vi pratat om livet och relationer. Lina & Johanna drack några glas vin, jag nöjde mig med min transparenta läskedryck - sprite! Tre flickor i olika åldrar, med olika erfarenheter i bagaget har mycket att diskutera. Jävligt roligt. Faktiskt (jag är ju trots allt mindre van vid dialoger(trialoger?!:)) kvinnor/tjejer emellan...)!

Nu har jag packat en midsommarväska och tänkte säga ajöss, för nu är det banne mig sovdags och imorgon beger vi oss mot härliga Strömstad!
/U



Såhär kan det se ut i en liten sjukhussäng på Sahlgrenska. Två hyfsat sömniga syskon!
Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0