Skrivkramp

Jag skulle vilja berätta saker för Er. En hel massa saker. Men mitt minne sviker mig. Det gör det ofta, faktiskt. Det känns ibland lite vemodigt. Speciellt då jag ena sekunden tänker att "åh, det här skulle bloggen må bra av att få veta", för att i nästa tänka "hmm, vad var det nu jag skulle skriva..?".
Det är anledningen till varför mina inlägg alltid blir så impulsiva. Jag skriver det jag tänker för stunden, för det är det enda jag kommer ihåg, haha!

Nu ska jag sova. Jag hoppas innerligt att veckan som kommer blir en bra en. Som den här veckan har varit. Fast förstås, liiite bättre. Strävan efter högre välbefinnande bör alltid finnas i sinnet (dessutom bör ordet "död" inte finnas med alls om en vecka skall kunna vara tillfredsställande god, sammantaget.)

Sandra, bloggpartner, tack för i fredags. Du förstår hur mycket det betydde för mig att du fanns där. I behövande stund.

Animal: ...  ...... ......... Tankar går din väg. Förhoppningsvis korsar de också din väg.

Natti, Vänner
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0