Sjung om studentens lyckliga daaaar..

Åhh..nu har min lillebror blivit en stor bror! Fick nästan en tår i ögat när de kom ut och sjöng studentsången. Att Danne fixat det här är härligt och jag är så oerhört stolt över honom!

Var så kul att ta emot honom vid skolan och se hur lyckliga alla runtomkring var. Minns ju själv hur det kändes när jag gick ut för några år sen. Total frihet. Lättnad blandad med rädsla. Från och med nu finns ju ingen utstakad väg, inga självklarheter. Nu börjar vuxenlivet och allt vad det innebär. Nu får man börja leva!

Sjukt stort grattis på studenten till min finfina bror!

image532

/S

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Underbar bild. Ni är härliga båda två!!

2008-06-08 @ 18:20:19
URL: http://two2tango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0