Silence!

Vänner, det har blott hörts tystnad från mig de senaste dagarna! Det var ett rent lyckokast att jag hann kludda ner några rader i lördags förmiddags. Jag har alltså flyttat till en adress närmare det göteborska centrumet. Och varit hemma hos la familia i las Bollebygdos. Jag har haft det oförskämt bra, skall tilläggas.
Förhoppningsvis får jag igång mitt internet hemma i min nya fina lägenhet under dagen. Jag har så mycket fina/roliga/härliga bilder att visa er från mitt dygn i Bollebygd, då jag i vanlig ordning agerade paparazzi.

Den här veckan är något speciell då jag för det första arbetar blott 3 dagar. Tack & lov att nationaldagen blivit röd dag. Och för det andra har ett helt berg av trevligheter på agendan (men iofs, när har jag inte det?).

Nu har jag inte tiden på min sida, så ha en suverän dag fortsättningsvis, så hörs vi snart igen!
Ps. Visst har vi ett fabulöst väder?
 
Jag idag. Lillebror Johan i Bygda är glad trots det faktum att min fot nästan nuddar hans skalp.

Jo, Ps2. Vi såg the Gurdge 2 i lördags kväll. Jag satt bokstavligen och SKREK ut min rädsla. Oj, så uppfriskande, haha!

Ps3. Kände mig jävligt hipp igår när jag satt på Seven Eleven och surfade på nätet..haha! Vilken grej!

/U
=)


Sandris, vad har du för dig idag? Vad gör du på nationaldagen? Ska vi leka i solen?


Kommentarer
Postat av: Sandris

Ulllla! Skönt att se att du lever ;)
Varför bara jobba tre dagar denna veckan?
Ja, maybe det finns möjlighet till dejt på fredag? Vi får allt snackas vid om saken.
Ha det ljuvligt i solen bejb!
Puss

2008-06-03 @ 13:37:20
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0