Seldom seen

Det är konstigt vilket bloggsug jag får erfara den här veckan. Det var allt ett tag sedan jag var så livligt intresserad av bloggen. Hur känner Ni? Jag är fortfarande lite småfrustrerad över att jag & Sandra tillsammans inte har lyckats skrapa ihop lika många läsare/ dag som jag gjorde med min första blogg. Samtidigt som jag måste erkänna att det känns ganska skönt. Lite mer relax nu...
Det är också lustigt hur jag, runt lunchtid, både känner hunger efter föda och efter inläggsskrivande.

Vad ska Johan, som fyller 28 på midsommardagen, få i present tro? Måste brainstorma kring det i dag...

Jag var megatrött imorse, efter att ha vaknat kallsvettig mitt i natten efter en hemsk mardröm. Seriöst, vem drömmer mardrömmar om läskiga, blodtörstiga rymdvarelser efter att man passerat 10 år? Jag, uppenbarligen. Det var inte bara det att jag vaknade för att den var så hemsk i sig, jag vaknade verkligen för att jag antog att det stod en sådan varelse och lurpassade på mig i min lägenhet. Det allra mest pinsamma, som jag nu kommer förtälja, var att jag genast när jag vaknade gick igenom en lista i huvudet på vilka jag skulle kunna ringa som kanske skulle kunna tänka sig att förbarma sig över mig resten av natten. Efter en egenhändigt utförd psykoanalys, kunde jag dock lugna ner mig och somna om. Jag är ju ändå en mogen kvinna i mina bästa år! Haha... Med barnasinnet kvar...

Lunchtajm!
/U
  
Roooooosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0