Nyhetens behag

Några grejer att förtälja goda vänner!

Har haft en suverän dag!

Kom hem efter jobbet runt 16.45, hoppade i mysbyxorna, grejade lite, och satte mig vid datorn. Efter ett par minuter pep mitt alarm, och det stod följande: Tid hos frisörskan. Jävlar vad skönt stressad jag blev. Alarmet kom kl.17, jag skulle vara på salongen femton minuter senare. Så jag slängde på mig kläder, tog med mig pengar, och magen värkte. PÅ min rejält snabba gångmarsch går jag förbi Storans parkering. Där upptäcker jag en söndersargad handväska med blott kvitton och kort i. Kort som i Lisebergskort och H&M-kort. Jag tar givetvis med mig väskan för att lämna in på närmaste polisstation, nämligen på min arbetsplats på Stampen. Jag anländer till frisörskan prick kvart över 17. Grym  var jag, och visst är det fantastiskt att bo i stan?! Jag är dessutom nöjd med min nya hårfärg. Fast det sved i plånboken.

Nu sitter bedårande Johanna och hennes fina pojkvän Anders här hos mig och förfestar lite, vi ska gå en sväng till Excet serni. En liten sväng.

Kort? Javisst!
           

OKej. NU går vi!

Hejsvej
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0