Ny Lya på G

Hejhejhejhej!

Måste berätta att jag och P äntligen haft turen med oss att få lägga vantarna på en finfin trea i villastan!
Är så glad och tänker bara på hur vi ska möblera, fixa o dona.. Helt plötsligt fick min arbetsfyllda sommar lite betydelse! Har redan (för flera månader sen iofs) spanat in en potentiell megasoffa..

Har för övrigt varit ledig idag. Himla skönt då det blir jobb i dagarna framöver.
På lördag blir det formodligen lite skojsigheter med Selander-skaran som anländer till Borås för att göra stan.

Det var längesedan jag la upp nån "dagens" men hade en gammal på lager från en solig varm dag som jag slänger upp nu





Nu ska jag hoppa in i duschen och kika lite på matchen som började nyss...och kanske leta lite möbler med hehe

Puss på er godingar
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0