MSN-konversation

Mina två bröder (Johan 16, Jakob 27) har en kvällslig konversation över internet. Jag replikerar efter inbjudan.

Johan säger:

Ullis.. behöver din hjälp.. jag och Jakob har ett litet argument, så nu blandar jag in dig, så här kommer frågan; Vem har finast röv, Shakira eller Jessica Alba?

A U M Selander säger:

Eh, mitt svar blir : Smaken är som baken?

Johan säger:

...should have seen that one coming. =(/

A U M Selander säger:

låt mig gissa: du tycker shakira, jakob Alba?

Johan säger:

*AHHH SHE'S INSIDE MY HEAD!*

A U M Selander säger:

HAHA

A U M Selander säger:

:D
Johan säger:
;)

A U M Selander säger:

Jag känner mina bröder ganska bra;)

Hehehe. Godnatt!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0