Mitt Decennium

Jag kan inte hjälpa det! Under min uppväxt, och fram till dagens datum, har jag alltid varit förtjust i Ugglas låt "Mitt decennium". Jag tycker texten har ett härligt budskap, och jag trallar mer än gärna med.
"Ska vi gå ut och möta livet du och jag - den lilla tid som vi är här".
Visst är det mycket "fånga dagen" över budskapet, men det tycker vi väl om, inte sant?

Idag är jag inte en vacker syn, det är därför ni får en bild i svartvitt - denna effekt är alltid lagom smickrande!

Ps. Då jag har haft mobilen avstängd stora dela av helgen, var mammas kommentar tidigare när jag ringde: Åh, vad kul att höra din röst gumman!
Ha en fantastisk måndag (det ska jag försöka ha)!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0