Kalasbra!

Jorå, så att... bilen går bra?

Fint, min psykologikurs är avklarad och snart får jag hem ett schysst intyg på det hela. Jag är ju inte direkt dålig!

...Vad som annars är på agendan? Jo, blir att fara till Sahlgrenska i eftermiddag, där jag i sedvanlig ordning skall underhålla lillebror Johan och kära Moderskapet. Det är alltid trevligt att råkas, även om jag känner mig en gnutta trängd i sjukhusmiljö. Östra Sjukhuset påverkar mig dock i högre grad, då det var där Johan spenderade nästan all sin sjukdomstid (Givetvis skall Sverige-matchen avnjutas ikväll. Denna gång hemma i Linas crib i Majorna, där jag dessförinnan skall hinna baka en smaskig kaka att medtaga till Strömstad. Jag är ju inte dålig på att baka, heh!)!
Jag är yttermera lite bekymrad för min hälsa. Det känns som om jag alldeles snart måste besöka den läskiga tandläkaren. Visdomständer kommer antagligen behöva plockas bort. Känns yippie, då jag inte kan låta bli att rysa varje gång jag tänker på munsprutor och verktyg som rycker i tänderna. USCH!  Den dagen den sorgen!

Igår åt jag en donught. Jag konstaterade i samma veva att de är oerhört överskattade. De ser dock goda ut, bra försäljarknep!

Inatt drömde jag inte om rymdvarelser. Så jag vaknade pigg & glad!

Au revoir
/U
(Håller tummarna för ett fint besked i brevlådor idag!)

Kommentarer
Postat av: Mia syrran

Mina visdomständer börjar växa ut nu! Känns som om de börjar växa nu bara för att jag är ARTON ÅR. hehehe.

jag håller tummarna

2008-06-18 @ 13:52:17
Postat av: Mia syrran

Btw, jag har inte sandris nummer men jag kan lika gärna skriva det i denna gemensamma blogg:

TACK SÅ HJÄRTLIGT FÖR DEN LILLA PORTMONNÄN OCH ÖRHÄNGENA!

Huuur gulligt som helst! :) Tack sandris!

2008-06-18 @ 13:53:49
Postat av: Markus

DU ska fan tacka mig också som bar hem dessa tunga skapelser under kraftig berusning i störtregnet. Det var inte lätt kan jag berätta.

2008-06-19 @ 03:17:49
Postat av: Johanna Aurora

Donughts är inte alls speciellt goda tycker jag, det känns bara soma tt man fått itutat sig att det SKALL vara gott eftersom de äter det i alla amerikanska serier :P och dessutom ser det 1000 ggr godare ut än de i själva verket är. Nej, tacka vet jag chokladbiskvier!

2008-06-19 @ 17:24:08
URL: http://johannaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0