Jag bloggbombar er!

Jag kan knappt bärga mig till den minut jag emottager bilder från midsommar - vi hade så kul! Japp! 

Tills dess, några bilder från mobilkameran (främst så att Ni själva får vittna om hur VACKERT vädret var.):


  
På midsommardagen var det lite småsegt framemot eftermiddagen, då aftonen innan var lång.
Alla tog en middagslur utom jag - jag låg ute i gräset och lyssnade på musik.
Väldigt varmt - väldigt härligt!






Jag hade inget intressant att förtälja i skrivande stund (förutom att nya "Stripez" tydligen finns att inhämta i Borås Stad för den som är intresserad!). Ska kika på en film och kanske slumra en stund.
Blir många timmar sömn till morgondagens arbetspass. Är trött idag!

Må väl så länge!
/U

Kommentarer
Postat av: Fadren

1. Tack för det synnerligen drickbara vinet "Seven Deadly Sins". Klart spännande !

2. Firade ikväll att mor överlevde en synnerligen svår situation på landsbygden idag, med god mat etc.

2008-06-23 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0