jag agerar Kontroversiellt: Sverige vinner med 5-0.

Hehe, tjeeeeena!
Visst Sandris, för att svara på ditt påstående i föregående inlägg: Vi hade SJUKT kul i Tyskland på fotbolls-VM! Det bästa av allt var ju det enorma svenska trycket. Gul-blå fägring all over Köln inför Sverige-England matchen! Men nu är inte ens England med..buhuu.

För att fatta mig kort: Sverige vinner. Och ja, det har jag sagt till alla som kommit i min väg idag. Sverige vinner med 5-0. För jag ÄR den obotliga optimisten!=)=)=))=

Avenyn var avstängd nu. De skall visa fotboll på storbild. Tänkte gå dit och kika alldeles allena, men då risken att blåsa bort blev för stor, beslöt jag mig för att stanna i min våning!
(När jag gick hem från jobbet idag så råkade min blus blåsa upp totalt. Verkligt trevligt, då har man blottat magen för x antal nöjda bilister...haha...)

För att fortsätta fatta mig kort(!), så lunchade jag med härliga Mattias! Det var en rolig upplevelse, han är en god och ädel man, som en fin ädelost. Haha...(dessutom läser han ibland denna blogg...och att fjäska har alltid varit en av mina starka sidor).

Ok. HEJJA SVERIGE
Puss
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0