Haga!

Hejsan svejsan i solskenet mina fina Kamrater!

Jag har spenderat eftermiddagen/kvällen i Haga. På ett schysst café med solen i ögonen, i sällskap av tre rara gossar. Himla fint. Jag är så glad att Johan ringde mig och undrade vad jag skulle hitta på. Johan är en fin kamrat han!
De gick vidare för att kolla på fotboll hos honom, medans jag lunkade hem i sakta mak. Jag tyckte nog att jag skulle prioritera sömnen framför fotboll denna afton, då jag tänker spendera morgondagens kväll framför dumburken och fotboll. Dessutom lovade jag Johan att åka med ut till Landvetter & hämta Nyllet & Anna som kommer tillbaka från en skön semester. Efter fotbollen. Vid midnatt! I'm le crazy bitch. Men OK, ska försöka ta ledigt på fredag då jag är heeeelt utarbetad för tillfället.

Mina Karlstad-kamrater hörde av sig idag med diverse fåniga sms/mms, vilket i vanlig ordning förgyllde min dag! Tack hörrni, för att ni är de Sjukaste Människor jag Känner.
Johanna & Lina ringde när jag satt och fikade som bäst. De undrade om jag ville hänga på deras innergård i deras sällskap och dricka ett glas vin i solen. Lät otroligt lockande, men även där tackade jag vänligt, men bestämt, nej!

Imorgon ska jag och Anneli flexa ut från vår arbetsplats kl 14, då vi ska gå och se Sex & the city-filmen, Ska bli roligt att gå med Annisen. Hon är ju ändå en av de människor jag tycker allra mest om i hela världen. Mmmmpuss!

Jag har fina kamrater!


När man putar jääääättemycket med munnen, ser man mest dum ut.
Jag exemplifierar!

Edert Kvinnokreatur i bloggkosmos
/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Markus

För att lyckas se ut som en fisk på det där sättet bör ens IQ vara på samma nivå som en fisk. Där når du inte upp till mina förväntningar.



I övrigt: Turkiet satte precis in 1-0 mot de tappra Germanerna, VAD FAN!?

2008-06-25 @ 21:12:05
Postat av: Markus

Nu 1-1 efter några minuter. Hahaha :D

2008-06-25 @ 21:14:43
Postat av: Markus

Jag kan rapportera att äran och hjältarnas land blev segrare. :D

Nu hoppas jag på final mot Mother Russia.

2008-06-25 @ 22:50:40
Postat av: Mia

ha ha ha ULLA-BULLA! du som var ett fan av ika i rutan



http://www.youtube.com/watch?v=oMD-hzU63CA&eurl=http://www.1000apor.se/blogs/stureplansvackraste



2008-06-26 @ 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0