Goodlife

Hej på er era gamla galoscher!;P
Hur fan står det till egentligen? Här är det väldigt fint ska ni veta. Har haft en fullspäckad vecka, och har haft väldigt roligt överlag!

Jag ska inte bli långrandig, främst visa några bilder från Mias 18-årsdag i söndags, och bilder från Annisens 40-års fest igår! Jag skall också tillägga att det är fint att leva. Ja jävlar.

Lina& Jenny förärade precis min fortfarande hyfsat nya lägenhet med ett besök. De hade även hunden Charlie med sig, han var välkommen. Eh.

______________________________________________________________________________________

Nedan visar jag några bilder från förra lördagen. De två första var på lördagen efter min flytt. Jag var grymt trött, vilket illustreras väl på bilden liggandes i hammocken.  Mia var dock galet läcker i sn paljettstass inför hennes kvällsliga äventyr. På söndagen fyllde hon 18, min kära, kära syster om jag älskar så mycket!

         

________________________________________________________________________________________

Igår var jag på Annelis fest! Det var mycket roligt. Åt smaskig mat i form av grillat kött och potatissallad, drack sangria, likör, öl & vin i en salig harmoni. När jag sedan begav mig från Eriksberg mötte jag upp Lina & Jenny på Gretas, där Patrik ännu en gång agerade Dj. Mycket trevligt. Vi blev dock inte långvariga, utan begav oss till Excet för att dansa och dricka en drink(Mitt vätskeintag den givna aftonen var mycket nyanserat. Allt rann ner i perfekt hastighet).

           



Och en Gretas-Patrik!  
__________________________________________________________________________________________________

HEJ DÅ!
/U

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ni vackra Selanderflickor!

2008-06-10 @ 09:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0