Heja Sverige!

Hej i blåsten! Det gäller att hålla i sig ordentligt idag så man inte åker med i vinden...
Idag har jag varit en sväng i Gällstad med Sofia för att kolla in läget på Lager 157. Hittade inte så mycket, mest saker till andra. Som vanligt hehe.. Köpte iaf ett par underbara skor på Vagabond! Så nu är lyckan gjord. Fattar inte hur svag jag är för fina skor, upplever verkligen en inre lycka när jag hittar ett par riktigt ljuvliga pjucks. Helsjukt.

Ikväll blir det att heja fram Sverige i matchen mot Grekland. Får väl ta och slänga på mig gamla Sverigetröjan från fotbolls-VM i Tyskland. Sjukt kul vi hade då eller vad säger du Ullis?



Skrik er hesa ikväll är ni rara, det hjälper faktiskt ;)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0