Ett inlägg téééé

!!!!!

Efter att solen visat sig, gymet påhälsats och friden efter jobbet infunnit sig, känner jag att det ska bli SJUKT KUL med Strömstad på midsommar! Tog flexledigt på torsdag, så åker vi upp mitt på dagen för att slippa den värsta trafiken.
Ska bli oerhört roligt! Jag pratade med Johan förut (vars stuga vi ska bo i) och Lina som skall med upp, varav båda var superentusiastiska. Vilket smittade av sig på mig. Vilka mer det är som ska med? Johanna kanske följer med, Johan nr 2 skall också med. Sedan är det en gåta. Men oj så gemytligt hörrni!

             
Johan & Lina                               Johan nr.2            Johanna                         Jag

Fina människor det här!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0