Back to Banging Bangs


Sitter här och kliar mig i ögonen. Har klippt lugg igen, fick ett ryck då jag inte trivdes med håret. Jag kapade som en toka så nu ser jag återigen ut som en rufsig Ronja Rövardotter.

Har jobbat arslet av mig denna veckan. Synd att jag inte haft stegräknaren med mig, hade nog blivet ett antal mil...
Fast bra med en massa spring på jobbet som kan ersätta träning till viss del hehe

Helgen ska bli en ljuvlig sådan! Skönt att vara ledig bara. Får allt se vad som hittas på. Kanske blir en svängom till möbelaffärer. Vi är på jakt efter den perfekta soffan - och vi har ju en del krav. Är så himla skoj att planera och diskutera hur lägenheten ska inredas. Är ju desvärre rätt fattig i studenttider så vi kanske får satsa på en trissvinst..

Nu måste jag fixa iordning mig och sen är det jobbet som väntar!

Ha en fin dag godingar!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0