What Planet are u on?

Ytterst njutbar danslåt.

Jag tvättar! Ska strax duscha. Sedan iväg till stan för att möta upp Johan och gänget för lite käk! Goda moset! Efter det ska jag sova ett par kvart i timmen (gänget ska vidare till Peacock för utekväll...om jag inte blir brutalt sugen, så går jag hem & lägger mig efter måltiden), vakna, och upptäcka att det är SISTA arbetsdagen innan semestern. Wiiihooo!

(När jag tillverkade cd-skivorna med bilder från aspirant-veckan, valde jag att pryda skivorna med en bild på en av aspiranterna, en kille som stod och skjöt. Han skrev ett nöjt mail idag och tackade för äran att vara "omslagskille", haha...)


Åh, förresten, Grattis på Födelsedagen Lycke!

Idag såg jag väldigt trevlig ut. Sådär klämkäck Du vet:



Det var dagens beskärda dos absolut-onödig-information. Ok? Fiiint!
Pössssss
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0