Varberg

Hejsan Vänner!

Hur står det till denna ståtliga tisdag, som i folkmun (min mun) i vanliga tider kallas för "den-allra-värsta-av-dagar"? När man arbetar, och alltså inte har semester (som jag har nu HEHEHEHE!!!!!), är tisdagen den allra värsta dagen. Då kommer helgens bravader ifatt en och dagen går lååångsamt, för det är supermegalångtid kvar till helg!
Men, idag är ingen vanlig tisdag, det är en semestertisdag. Då åker man till Varberg med de tre tjejerna Johanna, Lina och Jenny för lite peace and quiet. Ska bli jätteskönt. Speciellt då jag vaknade och kände mig aningens vemodig till sinnet.

Så, nu ska jag gå ut och insupa lite frisk Göteborgsluft innan tjejerna kommer och hämtar upp mig vid 14-tiden (Jenny är alltid sen, så jag räknar med 14.30-15.00...).

Vi hörs när jag kommer tillbaka.
Ta hand om Er. Gör't, bara gör't!
/U

       

Kommentarer
Postat av: Markus

Otroligt om just ni fyra klarar av att åka till Varberg för "lite peace and quiet". Men det kanske funkar, lycka till.

2008-07-22 @ 16:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0