Tomtens hus

Jorå, ännu ett inlägg, allt för att redogöra för mina fina semesterdagar go' Vänner!!
Idag spenderade jag och min fina vän Lina dagen i Bollebygd hos min familj. Lina var hundvakt till mammas stora förtjusning. Min mor sade att hon älskade Cleo, hundhonan det handlade om. Så förtjust blev hon!
Vi badade vid "Tomtens Hus", vilket är ett internt namn på en avskild badplats ute i skogen där vi brukar doppa oss vid tillfälle. På kvällskvisten grillade vi, och även denna heldag var alldeles utmärkt. Jag fick ju marängswiss av min mor, som uppenbarligen gör sitt bästa för att göda mig!

       
Mamma badar. Mamma fick näckros av mig. Cleo ser ut som ett Hunddjur. Lina sover i lugna skogen! 3 tjejer.


Bror Erik är stencool!

Pöss!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0