The Heart of Life

Det har blivit ett par livsinriktade inlägg från min sida det senaste. Det beror på min näst intill sjukliga fascination angående Livet. Den har alltid funnits där, men har nu brusat upp till ytan och får mig att framstå som något...ja, något än mer underligt än vad jag faktiskt kan bli beskylld för.
Faktum kvarstår: Bejaka Glädjen, Begrunda Sorgen!

Övrig notis:  På fredag är min sista arbetsdag innan semestern. Ska bli så jävla skönt med några veckors semester! Vet inte alls vad jag ska hitta på, men så länge dagarna nyttjas till diverse aktiviteter som sporrar välmåendet så är jag nöjd!

/U
Ps. Tankarna går fortfarande till Dig och dina nära, Mansdjuret.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Boka in mig på din semester! lovar att det sporrar ditt välmående hehe

2008-07-07 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0