På förekommen anledning

Stenbocken tar kärleken på största allvar och det är ingenting man leker med. Innan stenbocken bestämmer sig för att ingå ett förhållande vill han eller hon vara säker på att de valt rätt person och att allt kommer fungera utan problem. Du behåller ofta dina känslor för dig själv och dina varma och mjuka kärlekskänslor finns djupt inom dig. När någon väl fångat ditt hjärta och du känner tillit till personen bjuder du på dig själv och visar din sensuella och passionerade sida. I vardagslivet visar stenbocken sin kärlek genom vänskap och tar ett stort ansvar för de som den tycker allra mest om. Du har svårt för att glömma och relationen kan bestå även om kärleken svalnat.
(Här)

Visst kanske det är på det viset?
För mycket hjärna, för lite känslor?
Det märker jag väl någon dag, och då kanske jag får anstränga mig att göra något åt det.
(Heh, det här med horoskop alltså..)

Godnatt, Kära Medmänniska!
/U

Kommentarer
Postat av: MIA - syrran

ULLIS!!!!!! Jag är lika besatt som dig när det gäller horoskop nu för tiden! Jag köper nästan tidningen (oftast aftonbladet) varje dag enbart för att läsa horoskopet.

(lite töntigt att jag läser både mitt och simons iofs... scch! säg inte till någon).

När jag läste om brister på Stenbocken kan jag inte riktigt hålla med... vadå bråklysten? hehe



WOWOWOW. Ullis, jag ser nu att även Sarah jessica parker också är stenbock... hujedanemig, många likheter där... (med carrie alltså, inte sarah).

pussituss

2008-07-08 @ 20:53:49
Postat av: Markus

Stenbocken (22/12-20/1)

Du är konservativ och rädd för att ta risker.

Du är kort sagt en feg fjolla.

Ingen stenbock har någonsin betytt något.

Du borde ta och låsa in dig.

2008-07-08 @ 22:45:46
Postat av: Maaaarkus

Tvillingarna (22/5-21/6)

Du är intelligent och snabbtänkt.

Folk gillar dig eftersom du är bisexuell.

Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande mot vad du själv ger.

Det innebär att du är en snål jävel.

Tvillingar är ökända för att ha överdrivet mycket sex.

2008-07-08 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0