Livsnjutare!

Ja, det är banne mig jag det! När sista tvätten var hängd och jag blott satt på min stjärt i väntan på att den skulle bli färdig, så placerade jag istället mig på den sköna gräsmattan i Vasaparken. Iklädd bikini har jag sedan myst till det ordentligt, både med sällskap och i min ensamhet. Den Bedårande Kvinnan Johanna var i stan och kom förbi med två take away-kaffe. Kunde inte passat bättre, gillar jag henne eller vad!? Hon joinade solningen på min filt en stund, för att sedan ge sig in i shopping-leken i stadens kärna. Johanna frågade mig hur jag mådde. På ett riktigt sätt, Ni vet. Efter att jag hade funderat i 10 sekunder, kunde jag ge henne ett ärligt, positivt svar på frågan. Jag mår bra! Jag är förtjust i mitt Liv och Leverne! Jag har inga specifika problem att peka på (och de jag har kan jag inte känna tynger ner mig...snarare tvärtom, de "problem" jag har är jag lycklig att inneha, för de är inte så farliga alls... Detta förklarade jag för Kära Johanna, och hon nickade instämmande och förstod hur jag menade).


Ja, så kan det vara! Jag ska sätta på Madagaskar om en stund, när jag hämtat tvätten, den har jag blivit forcerad att se om nämligen. Ikväll är det bio för slanten, ska bli ytterst behagligt. Hancock!


/U♥

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0