Liseberg!

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Igår var jag på Liseberg med tre sjukt snygga och roliga Kamrater! Det var så roligt att jag hade ont i magen på kvällskvisten (dessutom var jag oerhört sömnig vid hemkomsten..). Vi skrattade, skojade och halvdog mest hela tiden. Vi åkte allt, och blev kvar i lite drygt 9 timmar! Ojsan hoppsan, så förtjust jag är i Liseberg! Så det snopp!
Jag vann dessutom två kilo choklad. Det Ni! Jag var "stolt som tuppen" och kommer bli fet som en gris (jag gav bort häften till mot & far och syskonen i Bygda idag dock..).

           

/U

Kommentarer
Postat av: Göte, 42, Eskilstuna

Jag äter just en sådan där chokladbit och jag måste säga att den inte levde upp till mina höga förväntningar på Marabou. Seg och torftig!

2008-08-01 @ 02:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0