Kvällar är angenäma företeelser

En himla trevlig afton bjöds det på igår! En himla trevlig dag i det stora hela! Lunch & glass med Mansdjuret, en träff med mamma & Johan på Sahlgrenska och sedan festligheter hos Lina & Johanna! Det är det sistnämnda jag har dokumenterat i bilder, och kommer berätta lite mer om:

När jag anlände till Slottskogsgatan blev jag kommenderad att fixa kräm till alla kakor tjejerna under dagen hektiskt hade bakat. Detta gorde jag givetvis med ett leende, då bakning är något av en favoritsyssla. Människor dök upp först vid 20-snåret, men oj vad människor det kom! Enormt roligt att mina fyra syskon kunde närvara. Ludde dök upp och var i vanlig ordning trevlig & glad, Johan*2 dök också upp. Anton och Fredrik kom också, och jag kan fortsätta name-droppa i all evighet... Men det är ointressant, det roliga var att det var galet fullt med folk i Johannas lägenhet, och i ett senare skede även i Linas. Jag, Mia, Jakob, Jonathan, Johan*2, Mackan och Ludde åkte till stan tidigast av alla, och entrade Excet. Väldigt roligt att visa Mia stället, och det var så mycket folk jag morsade på och kramade att det var nästan knasigt! Excet är alltid fullproppat med roligt folk!
Nåväl, Jag & Mia drack varsin smaskig Strawberry daquiri, fixad av duktiga bartender-David, och sedan stod vi och pratade med Niklas & Micke ett tag. Träffade bl.a. på rara distansarn Nagy, och en Jens! Vi drog oss dock hemåt i fin aftontimma, och lade oss och sov gott i min säng.
Nu har Mia precis åkt hem, och jag ska ta det väldigt lugnt, kila ner på stan en sväng, och sedan bara vara tror jag bestämt. Jag har en massa filmer som Mackan har försett mig med...

Random Pictures from the Evening
                   
                 
 

The Girl MOB!


Selanderklanen var all over the place igår!



/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0