Kräftan

Jag var ju som tidigare avslöjats, på Åby Badhus denna dag. Där vi solade. Det var nya rör. Och ansiktsförstärkning. Lina rekommenderade att stänga av förstärkningen efter halva soltiden, vilket jag tänkte vara smart nog att göra. Klart jag följer streetsmarta Linas råd;) Men, när jag trodde att jag solat drygt 10 min, hade jag i själva verket solat typ, 17, så förstärkningen var på väldigt länge. Vid avslutad solning syntes inte så mycket, men nu under kvällningen har mitt ansikte antagit en viss rosa-röd nyans, vilket är oerhört läckert - om man har tendenser att finna sådant attraktivt.
Jag försökte fota mitt färgade ansikte, men det ser bättre ut på kort än vad det gör i spegeln.
Under nattens gång förvandlas med all säkerhet min nuvaranda gryningsnyans till en läckert pepparkaksbrun ton, givetvis(???)!

   



/Det rödlätta Kreaturet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0