Jag skäller på mig själv!

För fy vad dålig jag är på att blogga. Visste väl iofs att jag inte skulle bli nån superbloggare med konstanta uppdateringar och överambitiösa inlägg, men ändå. Det är så man skäms.

Har funderat lite och har kommit fram till att jag tar semester från bloggen. Jag vill ju absolut inte sluta dela med mig av vad som sker i mitt liv, men just nu känns det som ett besvärligt betyngande tvång att bara plita ner några rader då och då. För att slippa det dåliga samvetet ger jag mig därför lite fritt fram tills skolan börjar igen. Om jag inte råkar få ett infall och måste berätta nåt väldans spännande såklart.

På tisdag har jag och min allra käraste vän bokat in en Lisebergs dejt! Det ska bli skojigt värre! Ska minsann ladda så att jag vågar åka det mesta..hehe...(grät nästan när jag åkte uppskjutet).

Kom precis hem från jobbet efter att ha solat och handlat. Ikväll blir det hemlagad pizza, det ska vara maffigt och stort med en nedra massa götta på!

Imorgon är det torsdagskväll, för er som inte vet vad detta är ger jag några väl beskrivande ord; stora torget i Borås, för det mesta tråkiga artistuppträdanden, hundratals barnfamiljer och fjortisfyllor i stadsparken.
Yeehaaa.. I vilket fall som helst, denna torsdag kommer Adam Tensta, kanske kanske kan vara värt att se...Om solen skiner.. Eller egentligen inte, för då är det så mycket folk att man ändå inte ser nåt. Ajja, får se vad man känner för.

Nu ska jag slappa lite framför dumburken.

Ha det bäst så hörs vi i augusti, om inte tidigare!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0