Jag har sagt det förut...

...Det är Bruce, Dylan, Jackson, Wonder och Lauper som gör hela låten och videon. Jag kan säga det rakt ut: Jag älskar den!

När Bruce kommer in och gör hans grej...alltså, sjukt läcker?! Ja, sjukt läcker! Gåshud varje gång.
Idag är han typ 60, and still kickin' ass. Ska bli kul att se honom imorgon.
Och hörrni. Vem kan inte älska Stevie Wonder? Gosh, wonderful!
Bruce och Stevies samkväm i videon..ojojoj, musikmagi...
Så många flugor i en smäll. Lyssna, titta!



Natti!
/U

Kommentarer
Postat av: Simon

NI e bra goa! Solen håller precis på att gå upp utanför mitt arbetsfönster och jag sticker snart hem och puffar lite på kudden efter ett långt arbetspass. Kul att läsa era ständiga uppdateringar!

puss i ljumsken



lite patriotism tack

http://www.youtube.com/watch?v=PRp58PU7l8U

2008-07-04 @ 04:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0