Inte så jävla rockigt.

Jag inväntar min tvättid. Offret som tvättar innan mig har inte tagit sina kläder från maskinen. Redan 8 min in på min tid, snart släpper jag ut min enorma vrede. Jag lyssnar nämligen på högljudd rock, mycket angenämt, och känner mest att jag vill hoppa runt på stället och sjunga högt. Jag saknar dessutom min familj. Är såpass uppbokad denna veckan att jag inte vet om ett Bollebygds-besök hinns med.
Lina kommer och hämtar mig efter att hon slutat arbeta för dagen, så ska jag baka två kakor hos henne, som Johanna ringde och bad mig om igår. Johanna fyller nämigen 25 år imorgon, och ska fira med lite släkt, kaka o.s.v.
Sedan ska vi ha Tv-spelskväll hos Lina. Johan kommer nog bort, och kanske Ludde och Johan nr. 2 också? Det visar sig!

Nu ska jag iaf slänga ut personens tvätt ur maskinen och börja tvätta. Fint.
:)

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0