Hetta

- Men inte inomhus. Det är så kyligt på Stampen ska Ni veta. Då menar jag inte något subtilt, det är verkligen KALLT inomhus. Och jag som gick till jobbet blott i klänning. Hittade en kofta jag lämnat här för några vintrar sedan dock, den kan jag bära på mina axlar så att frostskadorna uteblir!

Så här kan det se ut en morgon i Ulrikas regi. Skippar frukosten och fotar istället. Konstiga prioriteringar, någon?
Jag åt dock frukost på min arbetsplats, efter promenaden till jobbet. Så det snopp (som jag sa i miniålder...)!

 

Blir räksallad till lunch idag. Efter att jag flyttade till Viktoriagatan har jag blivit usel på att fixa matlådor. Jag skäms en aning. Penibelt är vad det är. MEN, jag har fått upp ögonen för sallad igen, som jag tyckte var så tråkigt för ett tag sedan.
Inget ont - som inte har något gott med sig!

/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0