Grattis på Namnsdagen

Sara. Grattis på Namnsdagen. Ja, då menar jag givetvis alla de Saror som idag är i livet.

...Igår slog det mig, ännu en gång, att jag inte skulle få träffa och ha ett stimulerande samtal med min, vår, Sara igen.
Det är så konstigt det där, hur det fungerar. Helt plötsligt slår det till, jag förstår att hon är borta och att hennes familj är amputerad. Jag måste ta bättre hand om Saras familj. Och kanske en dag besöka hennes grav.

Grattis Ni Saror som äger livet!


Det som gör mig så ledsen är att Sara alltid skrattade och var glad.
Vad är väl skratt värt för en Människa som ändå inte mår bra, alla roliga ögonblick till trots?


/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0