God förmiddag Kamrater!

Jag har varit ute på en uppfriskande promenad i den sköna morgonluften. När jag vaknade imorse var jag så trött, så trött, så jag tänkte att enda vägen till en någorlunda pigg dag, var att ta sig ut direkt och insupa atmosfären (jag har ju ingen hund jag kan skylla på..). Jag hittade en snabb väg till Sahlgrenska, det kändes fint! När jag gått till Sahlgrenska från mig tidigare, har jag alltid gått över Linné, vilket har tagit mig lite drygt en halvtimma. Nu gick jag Landala-Guldheden och kom fram efter 20 min! Perfa!

Nu ska jag inmundiga en grandios frukost, och sedan se vad dagen har i sitt sköte för mig.


/U

Kommentarer
Postat av: jonathan

haha, "vad dagen har i sitt sköte"? :)

2008-07-20 @ 14:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0