Efterlängtad bildkavalkad

Tjosan i trosan go vänner!

Bestämde mig för att uppdatera med lite bilder...var ju evigheter sen jag visade nyllet. Fick tag i lite pics från midsommar..jag vet att jag är världens största segarsle, men bättre sent än aldrig?

Är uppe med tuppen idag trots att jag börjar jobba vid halv ett. Himla najs då jag förhoppningsvis kommer få massvis med grejer gjorda.


Några midsommarvänner utanför vår mysiga stuga



Jag styrde upp med jordgubbar och glass..och ställde upp på ett leende..
Jenny bakom mig verkade inte lika villig haha



Lite bilder från veckan



Var hemma en sväng igår för att bjussa på tåååååårta! Var ju helt övertygad om att jag kuggade sista tentan och var verkligen beredd på att börja köra igång med plugg igen i dagarna. Men till min stora förvåning klarade jag mig..helt ofattbart. Känns nästan sjukt att det gått så nedra bra det här första året på högskolan. Jag rör ju knappt böckerna om man bortser från min två-dagar-innan-tentan-stress-press-tvinga-in-i-hjärnan-taktik. Men det verkar ju fungera. I varje fall, jag slog vad med pappa om att jag kuggade, om jag klarade mig skulle jag bjussa på tårta. Så det var bara att gå raka vägen och inhandla ett smarrigt bakverk.

Nu måste jag fixa iordning mig, ska hinna köpa födelsedagspresent till en söt liten ettåring. Hemskt vad alla ska fylla år nu för tiden. Förra helgen var det både 25-års och 2-års kalasande.

Ha en fin dag i det ljuvliga vädret!
/S

Kommentarer
Postat av: Ulrikas Fadren

Sandra, när blev du trist ? Samtidigt som du blev kär ?

Suck, varför ska man bli så gammal som exv. jag är innan man inser att kvinnor är bäst när de som oss grabbar... i.e. med alla fördelar (ummm) dvs. vara som man är utan att riskera något... Gud vet vad jag försöker säga, ev. kanske din fadren har något att säga/komplementera med ?

B.S.

2008-07-05 @ 00:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0