Min intention var att dementera.

(Alltså, jag skrev nyss saker som inte var så himla rart. Jag skrev något som var tyket, kallt och ogästvänligt. Jag censurerade mig själv i samma ögonblick som jag läste igenom det. Jag avskyr egentligen att göra det, men jag måste säga, att är det något ämne jag har svårt att ta upp i bloggen, så är det just det jag skrev om och snabbt elektroniskt suddade ut. Jag hade gärna velat skriva det, men med risk för att fel personer skulle kunna ta åt sig, eller att Ni skulle missförstå, så låter jag hellre bli att skriva om det (jag kanske startar en ny, hemlig blogg och BARA skriver om det). Jag lägger ner det för tillfället, och fokuserar på Sex. And the City.)

/U

En fruktansvärt Trött söndag i juli. Typ, i förrgår.

Ps. Jag har haft blåmärken konstant i någon månads tid, nya varje vecka. Ska jag joina Johan i klubb-Leukemi? Var det någon som sade ärftliga faktorer?:P
(Förlåt. Svart humor. Hoppas Du inte läste det mamma.♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0