Cold water

- Damien Rice.

God morgon! Jag har fått erfara en fantastisk morgon. Jag vaknade strax efter 7, och kände mig utvilad och pigg. Givetvis gick jag inte upp ur sängen, men att veta att jag får sova hur länge jag vill kändes så underbart så ni kan aldrig ana. Jag gick upp för en timma sedan, och förbereder mig nu för någon timma på stan. Tänkte promenera bort till Heden och se om några roliga Gothia-matcher spelas denna dag! Fotboll intresserar ju mig ändå. Kanske till ochmed åker bort till Kviberg och hejar på Annelis dotter Diddi tillsammans med henne.
Ikväll ska jag över till Johanna och Lina, där vi ska fira Johannas 25-årsdag lite lättsamt. Jag bakade två kakor till henne igår (fint att kunna låna Linas ugn vid behov), och sedan kom Johan, Johan och Ludde över, så tog vi det lugnt, lirade Buzz och drack kaffe. En perfekt söndag, som vi sa att vi skulle göra till tradition. Vi sade dessutom att vi skall försöka komma iväg och åka Gokart i veckan. Vore kul att få ihop det!

Nu ska jag strax bege mig ut i världen och njuta av ledighetens sötma.

P U S S !
/U



Kommentarer
Postat av: Annisen

Dom förlora i sista minuten med 1-0 mot Amerikanerna, surt.

2008-07-14 @ 11:48:22
Postat av: Markus

Och när fan ska vi bowla då? Fått försmak nu i och med Wii

2008-07-14 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0