Burning through your stratosphere

Gårkvällen var en trevlig sådan! Höjdpunkten var då jag gick ut från Peacock vid midnatt för att traska hemåt, och två av mina bröder stod i kön och ropade "syster!" efter mig, varpå jag givetvis genast replikerade med ett glatt "bröder"! Jag blev så enormt glad att se dem vid detta oväntade tillfälle. Det är alltid roligt att dansa med dem, och om det inte vore för min brutala magvärk, så hade jag stannat och gjort dem sällskap!

...Jag mötte upp Johan på Kungsportplatsen, men innan dess stötte jag på Göbel, Alice, Fredrik m.f. Trevligt att träffa på det gänget, som skulle till Bryggeriet & äta och dricka. Jag & johan drog oss upp mot Hard Rock där vi mötte upp Ludde. Johan nr. 2 dök upp efter en stund. Alltid gemytligt i kända grabbars sällskap. Då jag var nyfiken på Peacock Hamngatan, så följde jag med en stund. Vi kom dit runt 22.30. När jag skulle köpa öl till snubbarna (jag gick på H2O och sprite) blev det strömavbrott och kassaapparaten dog - vilket gjorde att jag pröjsa gratis:D Flyt!

...And that was my evening. Idag ska jag bara ta det lugnt. I N T E G Å U T ! :)
Imorgon ska jag & syster Mia umgås med Lina, käka lite mat och se på film.
Igår när vi käkade middag på HardRock Café bestämde vi oss för att ha en ordentlig slappardag på söndag, med TV-spelsturneringar, film och grill (även om vädret inte tillåter) hemma hos Johan. Blir bra!

..Och vet Ni? Om några timmar har jag semester. Hihi.... Eftersom jag är av åsikten att man måste värma upp eller typ, varva ner, innan semestern, så arbetade jag undan allt i förmiddags, och glider mest nu.

OK. Hej-svej, trevlig helg!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0