Bruce

Vilken häRlig kväll jag fick erfara igår! Underbart! Efter jobbet och en snabb dusch och inmundigande av ett glas smäktande vitt, mötte jag upp Bruce-grabbarna på Järntorget, där vi gemensamt tog bussen till Nobelgatan för förfest. Tjejerna var trevliga och rara, och solen lyste som aldrig förr. Mycket angenämt. Vi tog oss ner till Bruce och hade sköna sittplatser. Och vad de körde! 3 timmar non-stop action från gänget på scen. Jag är SERIÖST överimponerad. Kul!

Sedan lämnade jag Bruce-trion och fann min Lina och min Johanna på Excet, i sällskap av Johan. Där hängde vi ett jävla tag. Träffade sedan Frostis på stan, hårt arbetandes i gryningsljuset. Hemgång. Sömn.

BRA DAG!

Idag blir det också utgång. Får se varthän vi hamnar ikväll. Blir nog bra det också. Det är jag övertygad om.

Puss!
/U
       


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0