Broder Jakob!

Jag & storebror har en MSN-konversation.

A U M Selander

hey

Jakob - jobbar.

hur mår du?

A U M Selander

Bara bra, precis ätit lunch

A U M Selander

Och du?

Jakob - jobbar.

jag tänkte på dig som fan idag påväg hit från halmstad

A U M Selander

jaha?

Jakob - jobbar.

ja, vi pratar så sällan liksom.. så jag har ingen direkt koll på hur du har det. allt verkar jämt lugnt när vi ses.. men du är ju en ung tjej hur man än vrider & vänder på det.. & min erfarenhet är att ni jämt mår annorlunda än ni säger

A U M Selander

Haha. Nädå, jag är mycket lycklig!

A U M Selander

Några gånger varje dag är jag lycklig. Och däremellan är mitt allmäntillstånd för det mesta väldigt bra.

A U M Selander

Förutom ibland, om något dyker upp spontant. Finns inte mycket att inte vara glad & nöjd för.

Jakob - jobbar.

skönt, då får jag lita på det :)

A U M Selander

Ja, verkligen! Men jag uppskattar att du frågar, att du bryr dig! Skulle det vara något som skulle göra mig ledsen, eller konfunderad, så vet jag att min familj är de bästa att prata med.

Jakob - jobbar.

dunder, då är allt lugnt

Gillar hans fina omtanke!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0