Åby

Klart jag skriver en rad eller två också denna dag!
Idag har jag haft för mig. Jag vaknade, gick upp, tände ett ljus och satte på soft musik. Sedan lade jag mig igen och fokuserade all min tankekraft på Mansdjuret och hans familj, denna svåraste av dagar.
Efter det så gick jag till Lina & Johanna som, när jag kom fram, fortfarande låg i Johannas säng tillsammans med en av australiensarna de hade på besök. Väldigt rolig syn, kan jag meddela. Nåväl, besökarna åkte hemåt och jag och Johanna följde med Lina till jobbet. Där simmade jag (Johanna gjorde sitt bästa i bakistillståndet) och sedan bubblade och solade vi. En fin dag hittills, i goda vänners lag och sådär.
Nu inväntar jag samtal från GlockyDave, David, där han ska säga att han är på stan, så ska vi mötas upp och kika lite i affärer. Kvällen blir lugn.

Kram!
/U
Ps. Igår spelade jag Wii hemma i Bollebygd för hela slanten, väldigt roligt kan jag meddela! Timmarna gick fortare än blixten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0