2008-07-02

Jomenvisst. Serrni!

Har spenderat kvällen i sällskap av Johanna & Lina inne på deras söta innergård, de med en box kallt vitt, och jag med en kall sprite. Kvällen kunde inte varit bättre. Jag, som mådde lite halvkass när jag promenerade till tjejerna, mådde bra fem minuter efter att jag anlänt. De har den effekten på mig. Jag ska inte bli långrandig denna afton, då jag är trött som få och definitivt behöver min skönhetssömn!

     
1.Johanna & Lina. 2.Utsikt från min Slottskogspromenad. 3. Snygga Lina.
4. Jag och Lina skrattar efter att hon gränslade mig och försökte hälla i mig vin. Mycket underhållande!

Och sist, men absolut bäst:



/U
Ps. Ja, Bernie, Bruce på arenan på fredag. Wiee.

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA "hej"

sjukt kul:)

2008-07-02 @ 23:30:15
Postat av: Mia

(och nu i efterhand skulle jag vilja säga att det snarare var en deformerad pil!)

2008-07-02 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0